- Aquest esdeveniment ja ha passat.
II RUTA PER CAMI DE CAVALLS MENORCA EN 5 DIES – DIA 4
7 Novembre, 2020 7:30 - 15:30
15€II RUTA PER CAMI DE CAVALLS MENORCA EN 5 DIES – DIA 4
És una activitat oberta a socis, simpatizants, fillets/es, pares/mares etc… del club, a partir de 13 anys, disposats durant 5 dies a disfrutar d’unes hores de velo pel camí de cavalls i recòrrer la nostra marevellosa illa de menorca amb la mtb.
Les rutes es fan en dissabte: 17, 24 i 31 d’Octubre i 07 i 14 de Novembre.
El quart dia ens trobarem a les 7:30h del mati a la nau de Norbus, on un bus ens portarà fins a Es Canutells. Sortirem d’Es Canutells amb les bicicletes direcció Cala Galdana per la costa seguint el cami de cavalls.
A Cala Galdana compartirem un avituallament i el bus ens recollirà per portar-nos de nou a Ciutadella.
L’arribada prevista per aquest dia serà a la 13:30h.
Us heu d’inscriure abans del dimarts dia 03 de Novembre al correu electrònic del club (grupesportiuesport@hotmail.com) indicant nom, cognoms i les etapes a les que us inscriviu.
Us esperam a gaudir amb la bicicleta!

